Već 23 godine, na naš način

Krenuli smo 1993. godine, na tržištu zasićenom malim i velikim tekstilnim kućama – nimalo lagan zadatak, ali sigurnim tempom i vremenom, primicali smo se sve bliže vrhu.

Danas smo jedno od najzvučnijih imena na hrvatskom tržištu tekstila.

Cilj family.hr je osigurati kvalitetu proizvoda uz imperativ zadovoljstva krajnjeg kupca, kako bi uistinu vrijedilo - gdje je family , tu je dom.

Uz kontrolu dobavljača, porijekla sirovine i tehnologije obrade iste, orijentiramo se prema tome da radimo što je moguće više toga in-house tj. pod istim krovom - kako bi što više proizvoda nastalo kao naš vlastiti, koje smo sami osmislili, sami dizajnirali, sami proizveli te sami testirali i osigurali kvalitetu i kako bi što više tih proizvoda bilo prodano u našim Family trgovinama, sve za Vaš najbolji doživljaj.

Misija i vizija

Misija poduzeća Intertekstil Stanić je kroz vlastite i originalne proizvode pružiti svojim kupcima odličan proizvod uz odličnu cijenu. Najveća interna vrijednost poduzeća su njegovi zaposlenici, u čiji napredak kontinuirano ulažemo, a otvoren i transparentan odnos sa zajednicom, partnerima i kupcima, te održiv razvoj predstavljaju poslovnu politiku na kojoj poduzeće gradi budućnost.

Vizija Intertekstil Stanića je ostati vodeća tvrtka za prodaju kućnog tekstila u Hrvatskoj kroz nastavak širenja maloprodajnog lanca Family trgovina, razvijanje HoReCa programa i vlastitih dizajnerskih brandova Nautike, Mare Nostrum i Hrvatskih gradova, te vlastite proizvodnje kroz jedinstvenu uslugu šivanja po mjeri, s krajnjim ciljem potpunog zadovoljstva naših kupaca.

Želja nam je potaknuti svijest hrvatskih potrošača o proizvodima hrvatske tekstilne industrije, a same proizvode učiniti konkurentnijima i na vanjskom tržištu.